To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
FORUM ASW
AEROKLUB STALOWOWOLSKI

Ogłoszenia - Jantarowcy do boju!!

Złośnica - 2013-11-19, 21:12

Hej, ja co prawda nie w temacie Jantarów, ale również wybieram się na lotnisko 23-24. Planuję wyjechać w sobotę rano. W związku z tym czy są jacyś chętni na odbycie emocjonującej podróży w moim towarzystwie?
Lyku - 2013-11-19, 22:27

Przy okazji, dla pilotów przymierzających się do 2B - myślę, że interesujące spostrzeżenia pilotażowe opisane przez Wacława Kokota z Aeroklubu Elbląskiego (szczególnie post nr 3) - warto poczytać i przemyśleć:

link

Pozdrawiam, Łyku

heniek - 2013-11-19, 23:52
Temat postu: jantarowcy do boju
witam
panowie sekcyjni nic nie kombinujcie z godzinami do wylatania ,należy uruchomić wszystkie krótkie chyba że będziecie czekać jako ostatni w kolejce do polatania gdy będzie dużo chętnych a braknie sprzętu,szybowce są dla wszystkich którzy na nich mogą latać,kiedyś była to diamentowa 300 ;-)

Lukasz Pantula - 2013-11-20, 10:28

Heniu,
Wszyscy chętni do latania jantarami jakoś mogą podać przewidywaną liczbę godzin.
Biorąc pod uwagę, ze deklarowałeś udział w zawodach na jantarze to wpisuje cie na co najmniej 50h.

Lukasz Pantula - 2013-11-20, 10:38

Łyku napisał/a:
Hej,

Łukasz - weź proszę jeszcze jeden czynnik. Załóżmy, że wykorzystujesz każdy dzień lotny w weekendy + powiedzmy 2 tygodnie imprez zawodniczych i sam obstawiając jednego jantara wylatujesz 150h w sezonie. Przyjmijmy, że drugi jantar w obsadzie 2 średnio intensywnie latających pilotów wylata następne 130h - i to jest max. Nie da się wylatać więcej na 2 jantarach, bo każdy kolejny pilot, który będzie chciał zrealizować swoje deklaracje będzie w tym momencie siedział na ziemi. Biorąc pod uwagę plany treningowe i zawodnicze - jeden z jantarów będzie praktycznieTwoją sztabówką (i to jest ok), ale mając takie możliwości, powinniśmy umożliwić również innym aby się przesiadali na szybsze szybowce, zamiast kisić je w rogu hangaru i srać na nie ptakami.

Pozdr, Łyku


Łyku,
Dla mnie najlepiej byłoby żeby każdy miał dla siebie jantara:) Bardziej mi chodzi o to żeby Zarząd i Dyrektor mieli jasną informację że klub nie straci na uruchomieniu i ubezpieczeniu tych szybowców. Jak szybowiec ma stać sprawny i ubezpieczony w kącie to już lepiej żeby ptaki srały na taki co jest niesprawny i bez kosztownego ubezpieczenia.

Vex - 2013-11-20, 20:14

Łukasz,

dwa Jantary co weekend na pewno będą latały. Jak wiesz na ogół nasze pobyty się pokrywają, a jeśli Jantar będzie dostępny to będę go brał. To chyba jasne, że trzeba odpalić ich więcej ( Homik, Paweł, Heniek, Marian )

heniek - 2013-11-22, 21:43

witam
mam zamiar uczestniczyć w dwóch zawodach więc myślę że nalatam ok 70 godz

Lukasz Pantula - 2013-11-29, 10:57

Hej,
W ostatni weekend mocna ekipa 4 zapaleńców plus jedna zapalona zainaugurowała sezon "nielotny" czyli przyjazdy na lotnisko w celach innych niż latanie. W programie było m.in. porządki w hangarze - gdzie podziwać mozna było operatorów zamiatarki ręcznej (miotły) w postaci Dyrektora oraz Szefa Technicznego. Przebazowanie skrzydła Puchatka (kawał blachy) do warsztatu. Jako wieczorną rozrywkę zafundowaliśmy sobie pucowanie Y7, który świeci się teraz jak .... zreszta nieważne, sami zobaczycie. W ramach niedzielnego relaksu powtórzylismy zabieg pucowania na Jantarze KG (w rezultacie stał się bezimienny:). Na sam deser przystosowalismy pokój nr 17 do zimowania (dwa łózka piętrowe zapewnią odpowiednią akomodację dla kolejnych zapaleńców).

Vex - 2013-11-29, 11:14

Może powtórzymy akcję w następny weekend ( 7-8 Grudnia )?

W ramach rewanżu za ostatnią nieobecność, deklaruję prace przy KV i II.

Marian - 2013-11-29, 12:42

Dodam jeszcze, że w weekend stworzony został filmik o pracach przy sprzęcie i towarzyszących temu emocjach, a także, że na tygodniu w hangarach też działy się rzeczy chwalebne w zakresie realokacji sprzętu i porządków. O ile się nie mylę na warsztacie stoi teraz India, a w pogotowiu (w starym hangarze), oczekują Whisky i DeltaLima...
Marian - 2013-11-29, 12:44

Aaa i jeszcze - w kolejną sobotę będę pewnie wykonywał kurs na trasie: EPST - EPZR - EPST (po ziemi, z przyczepą w jedną stronę), więc należy spodziewać się obfitych opadów śniegu :-)
Lukasz Pantula - 2013-11-29, 12:52

Ja popieram inicjatywę aczkolwiek uczestniczyć nie mogę. I przyznaje się że w tym przypadku przedkładam swoją wygodę nad dobro Aeroklubu :) - 6-tego mam obligatoryjną impreze firmową z darmowym pantulizatorem. Więcej nie muszę chyba dodawać:P
Vex - 2013-11-29, 12:56

To ja bym Marian w takim razie chętnie zabookował fotel przy oknie (najlepiej tym w kokpicie) na trasie EPWA-EPST-EPWA
Marian - 2013-11-29, 14:43

Reservation Confirmed. Male. No food on board :-)
Vex - 2013-11-29, 14:45

Drinks?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group